Ariana | Blogger | X X

niedziela, 28 października 2018

Od Riley CD Courtney

Dość wysoka, długowłosa dziewczyna o jasnych oczach - dałabym sobie rękę odciąć, że gdzieś się już spotkałyśmy. Co prawda nie wiem gdzie, ale niemożliwym byłoby jej nie zapamiętać. Los chciał, by oglądane przez nią obuwie wylądowało bezpośrednio u mych nóg. Swoją drogą ma całkiem niezły gust.
- Proszę - wyszczerzyłam się od ucha do ucha, podnosząc but z podłogi, po czym podałam go dziewczynie.
- Dziękuję - nieśmiało odwzajemniła uśmiech, nim jednak zdążyła powiedzieć coś więcej wysunęłam pytanie:
- Mogę się mylić, ale czy to ty jesteś siostrą Lucasa? - zagaiłam w głębi serca mając nadzieję, iż moja skleroza jeszcze nie zdążyła całkowicie pochłonąć informacji sprzed ostatnich kilku miesięcy, kiedy to miałam przyjemność poznać wyżej wspomnianego chłopaka.
- Tak, to ja. - odparła wyciągnąwszy dłoń w mym kierunku - Courtney. Courtney Nei.
- Riley Black. Miło cię w końcu poznać, Lucas sporo o tobie mówił, wspominał też, że zamierzasz przeprowadzić się do Elmo. Czy to prawda? - wraz z ostatnim zdaniem, blondynka spojrzała na mnie odrobinę zmieszana. Ach, chyba znów zadaję za dużo pytań...
- Taak... Właściwie to mieszkam tu od pewnego czasu - rzekła przeciągle zaplatając kosmyk włosów na palcach - Brat opowiadał mi o waszej watasze. - dodała po chwili podnosząc ze sklepowej półki jedno z kartonowych pudełek, uprzednio sprawdzając numerację z boku opakowania.
Po krótkiej wymianie zdań udałyśmy się w stronę kasy, a że całkiem przyjemnie nam się gawędziło, wysunęłam propozycję żebyśmy odwiedziły pobliską kawiarnię.

Courtney? ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz